Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

FAMELIMA...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ!!!

Πριν ένα μήνα περίπου κατέβηκα στην Αθήνα για τον τελικό του διαγωνισμού των Greek Food Bloggers στα tgi Friday's της Κηφισιάς...Εκεί, λοιπόν, και συγκεκριμένα στην Ραπεντώσα, με φιλοξένησε ένας πολύ καλός μου φίλος μαζί με την κοπέλα του...

Η μαμά του μας μαγείρευε καθημερινά τέλειες λιχουδιές, ώσπου μία μέρα, που δεν θέλαμε να φάμε άλλο κρέας, πρότεινε να μας φτιάξει μία τραχανόσουπα...Ε, ήταν το κάτι άλλο...Πεντανόστιμη, ευκολοχώνευτη...και με υπέροχη ποιότητα γλυκού τραχανά...

Αμέσως ρώτησα από ποιο χωριό τον προμηθεύεται...Βέβαια "έμεινα" από την απάντηση...

"Τον αγοράζω από ένα site στο internet!"

Σε λίγα δευτερόλεπτα είχα χαρτί και στυλό στο χέρι μου και σημείωνα..."famelima.gr"



famelima.gr



Για να σας πω την αλήθεια, μετά από κάποιες μέρες γυρίσαμε στη Θεσσαλονίκη και το είχα ξεχάσει το όλο θέμα...αλλά την προηγούμενη εβδομάδα που καθόμουν και έπινα καφέ με τη γιαγιά μου, μου ανέφερε ότι ήθελε να παραγγείλει τραχανά από το χωριό...

Τότε μου ήρθε η φλασιά...Μπήκα στη σελίδα της FAMELIMA (famelima.gr) και παρήγγειλα τραχανά γλυκό (http://famelima.gr/2011/08/13/%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%BF%CF%82/), τραχανά ξινό (http://famelima.gr/2011/08/13/%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BE%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%82/) και χυλοπίτες (http://famelima.gr/%CF%87%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82/).




famelima.gr

famelima.gr




Χθες παρέλαβα το πακέτο μου!!!



famelima.gr

famelima.gr



Έφτιαξα ήδη μία πεντανόστιμη τραχανόπιτα με γλυκό τραχανά (famelima.gr), η οποία σαφέστατα μέχρι το βράδυ είχε τελειώσει...Τη συνταγή θα την έχετε στην επόμενη ανάρτησή  μου!



famelima.gr



Βέβαια, δεν αντιστάθηκα και άνοιξα και τα άλλα δύο σακουλάκια για να μυρίσω και να δω την υφή τους! 

Ε καλά, μεταφέρθηκα αμέσως στη Σκύδρα, το χωριό της γιαγιάς μου! Η μυρωδιά του ξινού τραχανά (famelima.gr) ήταν αυτή που υπήρχε σε όλο το σπίτι, όταν η θεία μου έφτιαχνε τραχανά! Αυτή η κλασσική μυρωδιά του γιαουρτιού, που δεν έχει αναμειχθεί με τα συντηρητικά και τα αρωματικά του εμπορίου...Η υφή του σκληρή και τραχειά, όπως πρέπει να είναι!!!



famelima.gr



Άφησα τις χυλοπίτες (famelima.gr) για το τέλος, γιατί για να είμαι ειλικρινής, έχω φάει μόνο από τις χυλοπίτες των σούπερ-μάρκετ...Τελικά, όντως η οσμή και η υφή του είναι εντελώς διαφορετικές...Τις έπιασα και ένιωθα ακόμα το αλεύρι που χρησιμοποιήθηκε για την παρασκευή τους!!!



famelima.gr



Όπως έχετε καταλάβει, θα έρθουν κι άλλες συνταγές με τα ζυμαρικά μου αυτά από τη FAMELIMA (famelima.gr), γιατί εκτός από το ότι μου αρέσουν πολύ, θέλω να τα δείτε και να τα γευτείτε κι εσείς καλύτερα μέσα από την κουζίνα σας!!!

2 σχόλια:

  1. μιαμ μιαμ!! ήσουν περιγραφικότατη!!μας τρεχουν τα σαλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τα μαγειρέψετε και τα φάτε να δεις τι θα γίνει...Χαίρομαι πάντως που σας δίνω μία ιδέα του πόσο νόστιμα είναι ακόμα και μέσα από το blog!!!

      Διαγραφή