Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΡΙ ΚΡΙ!!!

ΚΡΙ ΚΡΙ (www.krikri.gr)!!!

Αυτή η εταιρεία (www.krikri.grείναι κάτι ξεχωριστό!!!Γεύση θέλεις, ποιότητα θέλεις, εξυπηρέτηση, οικονομία...ό,τι και να θέλεις το έχει! Τα γαλακτοκομικά της προϊόντα είναι τόσο γευστικά, που θα ήθελα να τα φάω και σκέτα, και μέσα σε πιάτα αλμυρά, γλυκά, ξινά και γενικά σε όλα...









Να φανταστείτε τώρα που σας γράφω τις σκέψεις μου, έχω ανοίξει το "ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΑ" του ενός κιλού (www.krikri.gr/page/default.asp?id=16&la=1&prID=33), το γιαούρτι της ΚΡΙ ΚΡΙ (www.krikri.gr) και τρώω ταυτόχρονα....Αλλά, όχι, δεν θα φάω πολύ, γιατί θέλω να σας δώσω την ευκαιρία να τα απολαύσετε και εσείς μέσα από τις συνταγές μου!!!Να γευτείτε κι εσείς αυτό το γιαούρτι, να αισθανθείτε την απαλότητα της υφής του και να χαρείτε με την υπέροχη μυρωδιά της φράουλας που βγαίνει από μέσα του!!!

















Καλά για το κλασσικό "ΣΠΙΤΙΚΟ" (http://www.krikri.gr/page/default.asp?id=16&la=1&prID=21) της ΚΡΙ ΚΡΙ (www.krikri.gr) δεν έχω να πω πολλά, γιατί το γνωρίζουμε όλοι καλά και τα λόγια είναι περιττά!!!Θα το δείτε καλά και μέσα από τις συνταγές μου!!!








Είμαι σίγουρη ότι θα εκπλαγείτε από τον αριθμό των συνταγών στις οποίες μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε, αλλά και από τον αριθμό των συνταγών που θα σας δείξω και για σπιτικά καλλυντικά!!!Γιατί με τα γιαούρτια της ΚΡΙ ΚΡΙ (www.krikri.gr) όλοι χορταίνουν και όλοι ομορφαίνουν...

Οι συνταγές μου είναι στον δρόμο και καταφτάνουν για να τις δοκιμάσετε...Λίγη υπομονή και σε λίγο θα διαβάζετε την πρώτη...

Σας φιλώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου