Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ΖΥΜΗ ΨΑΧΝΩΝ...Η ΤΕΛΕΙΑ ΖΥΜΗ!!!

Και που λέτε....καθόμουν και σκεφτόμουν τι να φτιάξω...Και τι μου 'ρχεται στο μυαλό;;;
Ένα υπέροχο γαλακτομπούρεκο!Ε ναι, λοιπόν...Αυτό είναι...Έχω και κάτι υπογλυκαιμίες τελευταία...Ό,τι πρέπει είναι! 

Μετά, όμως, σκέφτηκα ότι για να πετύχεις ένα γαλακτομπούρεκο θέλει ένα πολύ καλό φύλλο κρούστας...όμως εγώ σήμερα βαριέμαι να το φτιάχνω μόνη...Είναι και ο μουντός καιρός βλέπετε!!!Το θέλω πιο γρήγορα!

Κι έτσι το αποφάσισα!Το τέλειο "ΨΑΧΝΙΩΤΙΚΟ ΦΡΕΣΚΟ ΦΥΛΛΟ ΚΡΟΥΣΤΑΣ" (http://www.evoiki-zimi.gr/el/fillo_kroustas/?detail=44) της Ζύμης Ψαχνών (www.evoiki-zimi.gr) απλά δεν παίζεται!!!Το είχα ξαναδοκιμάσει όταν έφτιαξα μπακλαβά (καλέ να σας ανεβάσω και αυτήν τη συνταγή αργότερα), και μου άρεσε πάρα πολύ η υφή του, το πόσο έυκολα ξεκολλάν τα φύλλα μεταξύ τους, η πολύ ωραία γεύση του και το πόσο καλό αποτέλεσμα έχεις μετά το ψήσιμο! Γίνεται πολύ τραγανό και απορροφά το σιρόπι πολύ ομοιόμορφα και γρήγορα, ενώ παραμένει νόστιμο και τραγανό και μετά από μέρες, χωρίς να έχει μαλακώσει από το σιρόπι!



www.evoiki-zimi.gr 
www.evoiki-zimi.gr

www.evoiki-zimi.gr



Και μια που άνοιξα το θέμα της Ζύμης Ψαχνών (www.evoiki-zimi.gr), να σας πω ότι έχω δοκιμάσει και το "ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΨΑΧΝΙΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ" (www.evoiki-zimi.gr/el/fillo_xoriatiko/?detail=38) με το οποίο έχω φτιάξει υπέροχες πίτες μέσα σε λίγη ώρα! Φανταστείτε ότι οι φίλοι μου νόμιζαν ότι κάθισα και ζύμωσα μόνη μου!Ναι αφήστε...έχουν την εντύπωση ότι μόλις με παίρνουν τηλ και μου λένε ότι σε μία ώρα έρχονται, εγώ προλαβαίνω να φτιάξω τα πάντα!Τουλάχιστον έχω βρει τα ιδανικά προϊόντα που με σώζουν...όπως αυτή η ζύμη! Αργότερα θα σας ανεβάσω συνταγή και για πίτα με αυτό το χωριάτικο φύλλο της Ζύμης Ψαχνών (www.evoiki-zimi.gr) για να δείτε κι εσείς πόσο εύκολα μπορείς να κάνεις πεντανόστιμες πίτες!!!



www.evoiki-zimi.gr

www.evoiki-zimi.gr

www.evoiki-zimi.gr



Και τέλος άφησα το "ΨΑΧΝΙΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΟΛΙΚΗΣ ΑΛΕΣΗΣ" (www.evoiki-zimi.gr), που είναι και καινούριο προϊόν της "Ζύμης Ψαχνών" (www.evoiki-zimi.gr) και το καταευχαριστιέμαι όταν προσέχω τη διατροφή μου και γενικά όταν με πιάνει ότι πρέπει πάντα να τρώμε υγιεινά! Είναι με ελαιόλαδο και πλούσιο σε φυτικές ίνες, ενώ είναι εξίσου καλό για πίτες και γίνεται πολύ νόστιμο! Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δώσω μία πολύ ωραία συνταγή με αυτό το φύλλο, που είμαι σίγουρη ότι θα την κάνετε και θα την ξανακάνετε!!!



www.evoiki-zimi.gr

www.evoiki-zimi.gr


Τα φύλλα μου είναι έτοιμα για χρήση...όπως και οι συνταγές μου για ανάρτηση!!!


www.evoiki-zimi.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου