Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΕΙΚ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΝΗΣΤΕΥΟΥΝ!!!

ΥΛΙΚΑ (για 22 κομμάτια)

  • 1 φλιτζάνι χυμό πορτοκαλιού
  • 2 φλιτζάνια σπορέλαιο
  • 1 φλιτζάνι λεμονάδα με ανθρακικό
  • 1 φλιτζάνι νερό
  • Ξύσμα απο 3  πορτοκάλια
  • 1 & 1/2 φλιτζάνι  ζάχαρη
  • 3 φλιτζάνια αλεύρι κοσκινισμένο
  • 1 φλιτζάνι σιμιγδάλι ψιλό
  • 1 φακελάκι  μπέικιν πάουντερ
  • 2 βανιλίνες
  • 1/2 φλιτζάνι σταγόνες σοκολάτας
  • Λίγο σπορέλαιο για το λάδωμα της φόρμας
  • Λίγο αλεύρι για το αλεύρωμα της φόρμας
  • Λίγη ζάχαρη άχνη για το πασπάλισμα του κέικ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα μεγάλο μπολ βάζω τον χυμό πορτοκαλιού,το σπορέλαιο,τη λεμονάδα,το νερό,το ξύσμα και τη ζάχαρη και τα ανακατεύω καλά ωσπου να διαλυθει η ζάχαρη. Σε ένα αλλο μπολ βάζω το αλεύρι, το σιμιγδάλι, το μπέικιν και τις βανιλίνες και τα ανακατεύω καλά. Προσθέτω το μείγμα των στερεών μου σιγά σιγά στο μπολ με τα υγρά μου ανακατεύοντας συνεχώς ώσπου να έχω ένα ομοιογενές μείγμα. Προσθέτω τις σταγόνες σοκολάτας κι ανακατεύω να πάνε παντού. Λαδώνω και αλευρώνω τη φόρμα μου και περιχύνω το μείγμα μου. Ψήνω το κέικ μου σε προθερμασμένο φούρνο στις αντιστάσεις στους 180 °C πάνω κάτω για 1 ώρα και μετά μόνο από κάτω για 15 λεπτά. Μόλις γίνει, τοποθετώ τη φόρμα μου σε μια σχάρα και μετά από 20 λεπτά ξεφορμάρω το κέικ μου πάνω στην ίδια σχάρα. Μόλις κρυώσει καλά το κέικ το πασπαλίζω με την άχνη.
















Διευκρινίσεις
  • Η λεμονάδα και το νερό μπορούν να αντικατασταθούν με 2 φλιτζάνια απλού ανθρακικού μεταλλικού νερού.
  • Η επιτυχία του ψησίματος κρίνεται με τον κλασικό τρόπο της οδοντογλυφίδας. Τη βάζω στο κέικ κι αυτή θα πρέπει να βγει στεγνή, αν έχει ψηθεί σωστά.
  • Όσο κρυώνει το κέικ και περνάει η ώρα γίνεται ακόμα πιο ωραίο. 
  • Ενεργειακή αξία ανά κομμάτι: 310 θερμίδες

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου